CU-SGP Schiedam sluit campagne af

IMG_4533_kleindinsdag 18 maart 2014 14:17

Door een initiatief van Robert Berns kan er bij de gemeenteraadsverkiezing van 19 maart aanstaande weer gekozen worden voor de ChristenUnie-SGP. Robert Berns is tevens lijsttrekker en staat aan het hoofd van een fractie van zes kandidaat-raadsleden.

De afgelopen periode zijn de kandidaten van de ChristenUnie-SGP de straat op gegaan om standpunten te verduidelijken en hebben tevens deelgenomen aan de verschillende debatten om aan de kiezer kenbaar te maken dat er bij de komende gemeenteraadsverkiezingen na een periode van afwezigheid weer kan worden gekozen voor de ChristenUnie-SGP.

De ChristenUnie-SGP in Schiedam heeft dinsdag 18 maart haar campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen afgesloten met een korte tocht over de Schie en door de historische havens in de binnenstad van Schiedam. Er werd gevaren op de Elisabeth. Deze monumentale sleepboot uit 1925 werd in 2011 uitgeroepen tot sleepboot van het jaar, en heeft haar vaste ligplaats in Schiedam aan de Nieuwe Haven ter hoogte van de Schoolstraat.

Reacties op 'CU-SGP Schiedam sluit campagne af'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.